Lentopallo

Vähänkyrön Viestin lentopallolla on menestyksekäs historia. Etenkin junioritoiminta on ollut laajaa ja eri ikäkausina on saavutettu useita Suomen mestaruuksia sekä mitalisijoja aivan nuorimmista joukkueista aina A-junioreihin saakka. Seura onkin ollut tunnettu kasvattjaseura, jonka pelaajat ovat edustaneeet aina maajoukkueessa asti.

Toiminta on ollut aallonpohjassa nyt muutamia vuosia sekä sisäsalitilanteen että vetäjäpuutteen vuoksi. Tietotaitoa on kuitenkin tarjolla ja toivommekin uusien vetäjien, nuorten ja lasten vanhempien ottavan yhteyttä aloittaakseemme uuden toiminta-aikakauden uudella innolla. Uusi urheilusali tarjoaa mitä parhaimman edellytyksen palloiluharjoitusten aloittamiseen!

Jos kiinnostuksesi heräsi - ota yhteyttä jaoston jäseniin - laitamme toiminnan alkuun!