Harjoitukset kevät 2024

Nallepaini Merikaarrossa vetäjänä Riikka Perälä. Kysymykset ajoista ja muutenkin saat Riikalta puhelin 0407653207

Tervajoen käpällä treenataan vaihtelevasti. Jos olet kiinnostunut niin kysy infoa harkka ajoista Jussilta 0503776301.

PIENTÄ INFOA:

-Peuharyhmään tervetuloa kaikki painista kiinnostuneet 5 ylöspäin. Kehon hallintaa, lihaskuntoa ja painin alkeita.

-Harjoituksiin mukaan liikkumiseen sopivat vaatteet, tossut/sisäkengät ja juomapullo.

-Aloitetaan näillä ryhmillä. Jos innokkaita riittää niin laitetaan muutama ryhmä lisää.

TERVETULOA

Peuharyhmään yli 5v. Tytöt ja Pojat harjotuksiin ilmoittautuminen Jussille hapski.pola155@gmail.com tai 0503776301 tai harjoitusten alussa ilmoittautuen. Tervetuloa rohkeasti mukaan.

Tänä syyskautena perimme pientä 20€ osallistumis maksua joka sisältää seuran perhe jäsenmaksun 10€.

Jos Kysyttävää soita 0503776301

Lisää ajantasalla olevaa ifoa vä-vi paini feispookki ryhmässä

LOPPIAISPAINIT

Perinteiset Loppiaispainit on jääneet monena vuonna painimatta johtuen korona epidemiasta ja nyt viime vuosina yhteistyökumppanin puuttumisesta. Jaoston resursit eivät enää riitä järjestelyjen läpi viemiseen. Harmi.

REMONTTI

Painikämpää on viimeisinä vuosina remonteerattu. Viimeksi on hankittu isompi kemiallinen Wc.