Tunnelmia 2015 finaalista

Vattenfall finaalin palkintojenjako
Vävin tsempparipalkinto Angelina Kuitunen

VÄHÄNKYRÖN VIESTI VATTENFALL FINAALISSA KUUDES

Vähänkyrön Viestin yleisurheilijat olivat la 29.8 Savonlinnassa kilpailemassa valtakunnallisen vattenfall seuracup kisan voitossa KILO-sarjassa. Vähänkyrön Viesti sijoittui kuudenneksi Lappajärven Veikkojen voittaessa finaalin. Finaalissa kuusi parasta seurajoukkuetta palkitaan stipendein.

Joukkue venyi kisapäivän aikana uskomattomiin suorituksiin. Moni tehtaili kesän parhaitaan ja omia ennätyksiään. Vähänkyrön Viestin tsemppariurheilijana palkittiin Angelina Kuitunen, joka seurakisan ansiosta tuntui löytäneensä oman lajinsa.

Kisareissu oli äärimmäisen antoisa. Joukkuehenki oli loistava ja moni urheilija tutustui paremmin oman seuran urheilukavereihin. Tästä on hyvä aloittaa tuleva harjoituskautta uudelle fiiliksellä.

Kiitos urheilijoille, sillä ilman teitä ei tällaiseen tulokseen olisi päästy. Kiitos kuuluu myös kaikille huoltajille, jotka olitte kaikkien urheilijoidemme tukena ja autoitte matkan onnistumisessa. Juhlistamme menestystä vielä tämän syksyn aikana sovitusti!

TULOKSET

Alla olevassa videoleikkeessä Vattefall finaalin avajaiset ja väviläisten esiintulo

Get Flash to see this player.