Tunnelmia 2014 finaalista

VÄHÄNKYRÖN VIESTI 6. VATTENFALL FINAALISSA

Lauantaina 30.8.2014 järjestettiin valtakunnalliset Vattenfall seuracup finaalit. Vähänkyrön Viesti kilpaili KILO-sarjan paremmuudesta Veikkolassa, Kirkkonummella. Kilo -sarjassa kilpailee alle 5000 asukkaan kunnat. Sarjojen osanottajat määräytyvät v.2008 asukasluvun mukaan. Finaaliin pääsi 16 parasta seuraa kesällä käytyjen 2 osakilpailun perusteella. Etelä-Pohjalaisista paras seura KILO-sarjassa oli Lappajärven Veikot sialla 3. Sitten Vähänkyrön Viesti 6. ja Töysän Veto 7.

Vattenfall seuracup on kisa 11-17 -vuotiaille. VäVin 9-vuotiaat venyivät uskomattomiin tuloksiin isommassa sarjassa. Samaa venymistä osoittivat 13-vuotiaat, joista osa kilpaili 15 sarjassa ja osa jopa 17 sarjassa. Mahtavan sijoituksen kruunasi stipendi, jonka saivat 6. parasta seuraa.

Illan päätteeksi päästiin juoksemaan Helsingin olympiastadionille kunniakierros ja seuraamaan illan Ruotsi-Suomi maaottelua.

Tulokset

KIITOS KAIKILLE URHEILIJOILLE JA HUOLTAJILLE IKIMUISTOISESTA KISAMATKASTA!

Avajaiset
Elina Lappalainen palkittiin VäVin edustajana