Tunnelmia 2016 finaalista

VÄHÄNKYRÖN VIESTI VATTENFALL FINAALISSA 5.

Kangasalalla 3.9.2016 käytiin KILO-sarjan valtakunnallinen Vattenfall seuracup finaali. Vähänkyrön Viestin yleisurheilijat sijoittuivat hienosti sialle 5. Viime vuonna Savonlinnassa oltiin kuudensia. Tämä oli jo kolmas peräkkäinen vuosi, kun yleisurheilijamme ovat saavuttaneet finaalissa sijoituksen kuuden parhaan joukkoon eli palkinnoille. Kotiin tuomisina oli jälleen ansaittu stipendi, mutta sitäkin kokemusrikkaampi reissu. Kaikki finalisti joukkueet pääsivät Ruotsi-Suomi maaottelun avajaisten yhteydessä juoksemaan ratinan stadionille ja kunniakierroksen jälkeen seuraamaan illan maaottelua.

Kiitos jokaiselle urheilijalle ja huoltajalle ikimuostoisesta reissusta. Tätä on kiva muistella, kun talvi treenataan ja epäusko  välillä valtaa mielen. Tämä on yksi niistä hetkistä, minkä takia kannattaa niitä hikipisaroita vuodattaa.