Tulossatoa 2018

VÄVIN YLEISURHEILIJAT SELVITTIVÄT TIENSÄ SEURACUP FINAALIIN TAMPEREELLE 1.9.18

Vähänkyrön Viestin nuoret olivat toisessa osakilpailussa samaan tapaan liekeissä kuin ensimmäisessä piirin osakilpailussa. Kahden osakilpailun jälkeen pistesaalis 20 963, jotka ovat ennätyspisteet kaikki edeltävät vuodet huomioiden. Vähänkyrön Viesti on piirin osakilpailujen jälkeen KILO-sarjan pisteissä sialla 2. Edelle Kaustisten Pohjan-Veikot pistein 22 868.

Vähänkyrön Viestin yleisurheilijat ovat KILO-sarjassa 15. parhaan seuran joukossa ja finaalissa la 1.9 Tampereella. Finaali huipentuu Ruotsi-Suomi -maaotteluun.  Mahtavaa nuoret!

Ohessa linkki, josta voi käydä seuraamassa tilannetta PISTETILANNE

Ohessa ensimmäisen piirikisan tulokset SEURACUP TULOKSET VAASA 18.6.18

Ohessa toisen piirikisan tulokset SEURACUP TULOKSET ILMAJOKI 2.8.18

****************************************

TYTTI SISUOTTELUMESTARIKSI PIIRINENNÄTYSTULOKSELLA

MILJA SISUOTTELUMESTARUUTEEN

Tytti Vilpakka teki la 7.7.2018n Lapualla järjestetyissä EPU:n sisuotteluissa EP:n piirinennätyksen T13-sarjan neliottelussa. Hän otteli pisteet 1888, millä rikkoi Alajärven Ankkureiden Eucabeth Kivikankaan vuonna 2015 otteleman entisen ennätyksen tasan sadalla pisteellä.

Milja Mäkiranta puolestaan voitti T12 4-ottelun pistein 1362. Hopeakantaan ylsi P11 3-ottelussa Aapo Mäntylä pistein 762ja pronssille samassa ikäluokassa sijoittui Samuli Rintamäki pistein 736.

Kaikkien väviläisten ja muiden TULOKSET

*************************************

ELINALLE ALUEMESTARUUSPRONSSIA MOUKARISSA

Elina Lappalainen heitti N17 moukarissa 25.6.18 Kokkolassa ennätyksellään 45.61 aluemestaruuskisojen pronssille. Onnea Elina!

**************************************

MIMI PISTEILLE SM-KISOISSA SAARIJÄRVELLÄ

Viikonvaihteessa 10.8-12.8.2018 on käyty SM-kisat TP14,15 ikäluokkien osalta Saarijärvellä ja NM16,17 ikäluokkien osalta Espoossa.

Vähänkyrön Viestin yleisurheilijoiden parhaimmasta saavutuksesta vastasi Mimi Nybacka. Mimi oli 14 -vuotiaiden tyttöjen kiekonheitossa 5. tuloksella 34,22. Kisa oli äärimmäisen jännittävä.

Niko Korpeinen oli puolestaan mukana 14 -vuotiaiden poikien kuulassa ja 100 metrillä. Niko oli kuulassa 16. tuloksella 11,08. Samanaikaisesti kuulakisan kanssa käytiin 100m alkuerät. Tällä kertaa 100m jäi alkuerään.

TULOKSET Saarijärvi

Elina Lappalainen oli mukana 17 -vuotiaiden tyttöjen moukarissa sijoittuen sialle 13. tuloksella 44,74.

TULOKSET Espoo

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja hilata tuloksia ensi vuodeksi ylöspäin!

*******************************