Running Team Raittinen

Ti 23.4 Cooper ja lihaskunto YU-kentällä

Ti 7.5 seuramaastot

To 16.5 lukien treenataan torstaisin

Alla olevassa liitteessä alustava treenirunko keväälle 2024. HUOM! Ohjelma saattaa muuttua matkan varrella

Välillä pk- treeniä on mukava tehdä yhdessä patikoiden

RUNNING TEAM RAITTINEN

Running Team Raittinen on vuodesta 2014 lähtien pyörinyt juoksuryhmä, jossa juoksijoita nuorista aikuisiin ja kilpaurheilijoista kuntoilijoihin yli seura rajojen.

Nuoremmilla on hyvä olla huoltaja mukana ainakin alussa. Treeneissä  huomioidaan ryhmäläisten juoksutausta ja treenit on aina muokattavissa kulloisenkin tarpeen mukaan. Toisinaan esim. kestävyysjuoksijat ja pikajuoksijat tekevät oman treeninsä, samoin kuntojuoksijat ja nuoremmat juoksijat voivat tehdä tarpeen tullen treenin kevennetysti.

Treeniryhmä kokoontuu kerran viikossa ympäri vuoden. Yksi harjoitus kestää n. 1,5h

Harjoituksen päärunko: Alkuverkka+liikkuvuus+tekniikka+juoksuvedot+ kimmoisuus/lihakunto/liikkuvuus

Mikäli olet kiinnostunut tulemaan mukaan juoksuryhmään ja mietit voisiko treenit soveltua itsellesi,niin ota yhteyttä ryhmän valmentajaan, Hanna-Mari Raittinen p.050 5345767

päivitetty 13.11.2023

Meidät löydät myös instagramista running_team2020

HYVÄN MIELEN JUOKSUTAPAHTUMA -projekti 2019-2020

Running Team hyvän mielen juoksutapahtuman tavoitteena on ollut harjoitella ryhmässä juoksemista eri tavoin ja teemoin sekä saada mukaan uusia juoksemisesta kiinnostuneita. Yhtenä suunnitelmana oli tutustua Kurikassa järjestettäviin SM-maastoihin ja tempauksen ansiosta saada myös osaa ryhmästä osallistumaan kisoihin. Lisäksi tavoitteena on ollut oppia kuuntelemaan omaa kehoa treenien jälkeen ja saada tietoa kehonhuollosta, levon merkityksestä sekä juoksun ja liikkumisen hyvistä vaikutuksista.

Projektiin olemme saaneet Yhyres- yhdistykseltä tukea. Samoin matkassamme mukana on ollut Fysiokipinä

Alla liitteenä HYVÄN MIELEN JUOKSUTAPAHTUMAN- raportti