Hoida kausimaksu ja lisenssi kuntoon kaudelle 2023

Aika: 26.4.-14.8.2023

Hoida kausimaksu ja lisenssi kuntoon kaudelle 2023

Jokainen yleisurheilussa mukana oleva maksaa kausimaksun Vähänkyrön Viestin yleisurheilun tilille sekä hankkii itse lisenssin Suomisportin kautta. Suomisportin kautta hankittuun lisenssiin kuuluu alle 13 -vuotiaille vakuutus ja yli 13 -vuotiaat voivat ostaa haluamansa vakuutuksen lisenssin osaton yhteydessä. Lisenssin suuruus riippuu yleisurheilijan iästä. Lisenssi tulee hankkia, koska lisenssien määrä vaikuttaa mm. kaupungilta saataviin avustuksiin.

- Suomisporin kautta hankittavan lisenssin ohella jokainen maksaa kausimaksun kaudelle 2022/2023, joka kattaa osallistumisen kaikkiin harkkoihin, kilpailumaksut sisulisä-, pm- ja SM-kisoihin ja seuran järjestämiin kisoihin sekä pääseuran jäsenmaksun (5€/urheilija).

Kausimaksu on kaikilta 50€. Mikäli tulet mukaan yleisurheilutoimintaan vasta kesäkaudella mukaan lukien kisa toiminta (toukokuu-elokuu ajalla) on kausimaksu silloin 30€.

Alla ohje kausimaksun ja lisenssin hoitoon!