Näin maksat kausimaksun 2019, lisätietoja Hanna-Marilta

Aika: 14.4.-29.8.2019

NÄIN MAKSAT KAUSIMAKSUN 2019. LUE OHJEET TARKKAAN!

VÄVI:N YLEISURHEILIJOIDEN KAUSIMAKSU

Kausimaksu kaudella 2018/2019 vuonna 2010 ja myöhemmin syntyneiltä  45€ ja vuonna 2009 ja aikaisemmin syntyneiltä 65€. Kausimaksu kattaa koko yleisurheiluvuoden toiminnan ajalla 1.10.2018-30.09.2019 eli talven ja kesän toiminnan.

Tämä kausimaksu kattaa osallistumisen kaikkiin harkkoihin sekä lisenssin eli kilpailuluvan, johon sisältyy vakuutus 13v. ja nuoremmilla. Mikäli 14 v. ja vanhemmat haluaa hankkia SUL:n tarjoaman sporttiturvan lisenssiin, tulee lisenssi hankkia itse, jotta voi ostaa haluamansa sporttiturvan. VÄVI hoitaa kaikkien lisenssit, myös 05 ja aikaisemmin syntyneiden, mikäli eivät hanki sporttiturvaa. Mikäli v.05 ja aikaisemmin syntyneille perhe hankkii itse lisenssin ja sporttivakuutuksen, tulee erikseen maksaa vielä VäVille kausimaksun osalta 35€.

Lisäksi kausimaksu kattaa kilpailumaksut sisulisä-, pm- ja SM-kisoihin sekä erikseen sovittaviin kisoihin kauden aikana. Talvikauden aikana on mahdollisuus käyttää myös marras- huhtikuussa halleja harjoittelun seuraavasti: Hallimaksu korvataan Botnia-halliin kaksi kertaa viikossa ja Kuortane-halliin kaksi kertaa kuukaudessa.  Botniahallissa listaan kirjoitetaan nimen perään seura ja yleisurheilu, jolloin tiedetään laskuttaa oikeaa jaostoa.

OHJEET KAUSIMAKSUN MAKSAMISEEN

Ilmoittaudu ensin nettisivujen etusivulta tai ryhmien sivuilta VÄVI yu-harjoituksiin. Täytä lomakkeen kaikki kohdat (nimi, synt.päivä, osoite, vanhempien nimi,sähköposti, puhelinnumero). Samalla vanhemmat antavat tiedot ilmoittaessaan luvan seuralle viedä tiedot yleisurheilurekisteriin, jonne tiedot menevät vanhemien itse hankkiessaan lisenssin.

Maksa tilille fi92 4727 2020 0139 59 urheilijan syntymävuotta vastaava summa. ELI v. 2010 ja myöh. synt.  45€ ja v. 2009 ja aik. synt. 65€

HUOM! Viestissä tulee ehdottomasti lukea URHEILIJAN NIMI + KAUSIMAKSU 2019.Voit maksaa samalla useamman urheilijan, jolloin kaikkien nimet tulee näkyä viestissä

MIKÄLI 14v ja AIKAISEMMIN SYNTYNYT HANKKII LISENSSIN ITSE, TUOLLOIN SEURALLE MAKSETTAVAKSI JÄÄ 35€. Seuralle tulee info itse maksetuista lisensseistä

Täältä ostan 14 v. ja vanhemmlle lisenssin itse OSTA LISENSSI

Täältä tietoa sporttiturvasta, joka kuuluu 13 v. ja nuorempien lisenssiin Sporttiturva 13 v. ja nuoremmat

Täältä tietoa sporttiturvasta, joka 14v. ja vanhempi ostaa itse hankkiessaan itse lisenssin Sporttiturva 14v. ja vanhemmat

KUN TULEE KYSYTTÄVÄÄ OTTAKAA YHTEYTTÄ HANNA-MARIIN, p. 050 5345767 tai hannamari.raittinen@gmail.com.