Ilmoittautumiset

VäVin omiin kilpailuihin, mukaan lukien vaasan mestaruushiidot ilmoittaudutaan ilmoittautumiset-sivulla, vaasanmestaruus hiihdot, alalehdellä olevalla lomakkeella.

Piirikunnallisiin ja kansallisiin kilpailuihin ilmoittaudutaan sähköpostitse tai puhelimitse Pasi Keskiselle, etunimi.sukunimi@netikka.fi tai 050 5527655. Ilmoittaudu viimeistään 48 tuntia ennen kilpailukutsussa mainittua viimeistä ilmoittautumisajankohtaa.

- Ilmoittauduthan omiin kisoihin aina etukäteen lomakkeella. Jos jostain syystä et sitten pääsekään kisaan, peruutus aiheuttaa vähemmän ongelmia kisajärjestelyihin kuin viimehetkellä mukaan ilmoittautuminen.  Jos olet ilmoittautunut ja jäät pois, ilmoita sekin jos mahdollista. Viimehetken ilmoittautumisia/ muutoksia otetaan vastaan kisapaikalla viimeistään 1/2 tuntia ennen kilpailun alkua.

- Tule myös ajoissa kilpailupaikalle ja selvitä oma hiihtoreittisi.

VäVi:n järjestämiin kisoihin ei VäVi:n jäseniltä ole kilpailumaksuja. Liity jäseneksi!