KUNNIAKIERROS kauden päätös ti 29.9 klo18:30. Liikutaan tunti yleisurheilun hyväksi

Aika: 29.9.2020 klo 18:30

Vähänkyrön Viesti on mukana Kunniakierroksessa, jossa kerätään varoja Vähänkyrön Viesti lasten ja nuorten yleisurheilutoimintaan. Suurena tavoitteena ettei kausimaksuja tarvitse jatkossa nostaa ja voimme kehittää toimintaa entisestään.

Kunniakierrokseen voit osallistua keräämällä itsellesi tukijoita tai olemalla tukijana jollekin kerääjistä.

Tukija maksaa sopimansa summan jokaiselta kierrokselta tai sovitun kertamaksun. Suositeltu kertamaksun minimisumma on 15 euroa.

Tarkoitus on, että jokainen yleisurheilu toiminnassa mukana olevan lapsi ja/tai nuori kerää taakseen vähintään yhden tukijan mukaan minimisummalla, 15€. Tukija voi olla perheenjäsen, sukulainen tai jokin yritys. Tukija saa määritellä summan, jolla lähtee tukemaan lasta ja/tai nuorta.

KUNNIAKIERROS tapahtumassa ti 29.9 voitte täyttää Kunniakierros- lomakkeeseen tarvittavat tiedot. Jos taas ette pääse itse tapahtumaan, voitte ilmoittaa lapsenne tukijan ja hänen sähköpostiosoitteen ja tukisumman paluuviestinä takaisin.

Laskut tukijalle tulee sähköpostitse, kun seura on tallentanut tiedot Kunniakierros järjestelmään

Tehdään yhdessä hyvää! Samalla mahdollisuus testata omaa kuntotasoa ja liikkua mukavassa seurassa tunti.

T. VÄVI yu-jaosto