Yleisurheiluharjoitukset syyskuussa. Lue miten ryhmäsi treenit jatkuvat

Aika: 2.6.-30.9.2020

Treenit elo- ja syyskuussa toteutuvat seuraavasti:

Kesän yleisurheilukauden yhteinen päätös on ti 29.9, jolloin liikutaan yhdessä tunti Kyrölän yleisurheilukentällä urheilijoiden ja urheilijoiden vanhempien ja muiden tukijoiden kanssa. Mahdollisuus testata omaa kuntotasoa, mistä hyvä tähdätä tulevaan syksyyn.

Yleisurheilukoulu (5-7v) treenit jatkuvat 25.8 saakka. Treenit jatkuvat lokakuussa salilla. Syksyn treeneistä tulee tietoa myöhemmin, sillä moni asia tulee varmasti riippumaan virustilanteesta. Kesän yleisurheilukauden päätös koskee myös Yleisurheilukoululaisia perheineen

Nuorisovalmennusryhmän treenit jatkuvat syyskuun loppuun päättyen kesäkauden päätökseen 29.9.  Treenit salilla jatkuvat lokakuussa. Tätä ennen saattaa joitain treenejä toteutua ulkosalla, joten seuraa ilmoittelua nettisivuilta.

Running Team treenit jatkuvat toistaiseksi normaalisti torstaisin klo18. Lisätietoja tämän ryhmän osalta voi kysyä suoraan Hanna-Marilta (p.050 5345767)

Kaikki harjoitustoiminta pyritään toteuttamaan hallituksen terveyssuositusten ja -rajoitusten mukaisesti. Harjoituksiin vain terveenä. Pidetään itsestä ja muista huolta